środa, 20 września 2017

Nowości z Rossmanna - wrzesień 2017

Hej :)

Skusiłam się ostatnio na kilka produktów w promocyjnej cenie. Do koszyka wpadły dwie odżywki do włosów i trzy produkty do pielęgnacji ciała.






L'oreal Elseve - odżywka do włosów farbowanych oraz odżywka regenerująca

Słyszałam dużo pozytywnych opinii od koleżanek. Postanowiłam również przetestować.




Lirene - olejkowa mgiełka do ciała oraz lekki balsam do ciała

Lubię produkty nawilżające, o lekkiej i szybko wchłaniającej się konsystencji. W tych produktach urzekła mnie szata graficzna.



Dove balsam do ciała z olejkiem kokosowym i mlekiem migdałowym 

Uwielbiam zapach kokosa, więc z przyjemnością sięgam po kosmetyki o tym zapachu.


Za wszystkie produkty zapłaciłam około 37,00 zł. 


8 komentarzy:

  1. Z Dove powinnaś być zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak! Bardzo chętnie bym takie nowości przygarnęła.
    Coś czuję, że bym się zakochała w produkcie Dove.
    Ach, fajny, fajny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie te nowe zapachy Dove ciekawią, ale skusze się najpierw na żel pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokosowy balsam Dove mnie ciekawi. Uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam olejkową mgiełkę Lirene:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta mgiełka z lirene jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O,mam sentyment do czerwonej odżywki z Elseve,gdy zaczynałam się farbować 18 lat temu (Boże :D ) to zaczynałam od tej odżywi właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie niestety mgiełka Lirene rozczarowała :/

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.