niedziela, 17 września 2017

Isana - pianka do golenia Blueberry Sensation

Hej :)

Dzisiaj zapraszam Was na recenzję o piance do golenia.




Opis na opakowaniu:

Pianka do golenia z ekstraktem z czarnej jagody. Do wszystkich rodzajów skóry. 



Moja opinia:

Produkt zamknięty w wygodnym opakowaniu o pojemności 150 ml. Pompka działa w nim sprawnie i szybko. Sama pianka jest w białym kolorze, dobrze zbita i gęsta. Pachnie jagodami. Jest to zapach słodki i owocowy. Nie ma w nim nuty kwasowości, jak to było w przypadku innych moich jagodowych kosmetyków. Produkt pomaga w szybki i bezbolesny sposób usunąć włoski. Skóra nie jest podrażniona i nie swędzi. Jeśli miałabym się już do czegoś doczepić, to byłaby to pojemność pianki. Ten produkt starczy na góra 5 aplikacji.

Do kupienia w Rossmannie za około 5 zł.


3 komentarze:

  1. Co za wspaniała pianka.
    Wydaje mi się, że nigdy niczego podobnego nie używałam.
    Ach, koniecznie muszę wypróbować kiedyś ten kosmetyk.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie używam pianek tylko odżywki do włosów :D

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.