piątek, 1 września 2017

Lirene - peeling drobnoziarnisty z morską algą

Hej :)

Jakiś czas temu nareszcie mogłam sięgnąć po peeling do twarzy, który od kilku miesięcy czekał sobie w kolejce w zapasach. Niestety zbieractwo kosmetyków u mnie chyba nigdy nie przejdzie :(




Opis na stronie: 

Peeling drobnoziarnisty z morską algą łagodnie złuszcza martwy naskórek, wygładza, reguluje naturalne pH sprawiając, że skóra staje się idealnie oczyszczona, odświeżona, gładka i miękka w dotyku.



Składniki aktywne:

  • Morska alga
Dzięki cennym witaminom z grupy B i aminokwasom, doskonale wygładza, nawilża i zapobiega utracie wody.
  •     Wyciągi ze świeżej cytryny i lilii wodnej
Precyzyjnie wygładzają, rozświetlają oraz przywracają skórze komfort.




Skład:

Aqua (Water), Polyethylene, Glycerin, Coco-Glucoside, Betaine, Polysorbate 20, Triethanolamine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium Ricinoleamido MEA-Sulfosuccinate, Methyl Gluceth-20, Mannitol, Cellulose, Propylene Glycol, Ethoxydiglycol, Glucose, Butylene Glycol, Citrus Medica Limonum (Lemon) Juice, Sorbitol, Vaccinium Myrtillus Fruit/Leaf Extract, Tocopheryl Acetate, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Hydroxypropyl Methylcellulose, Panthenol, Citrus Medica Limonum (Lemon) Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Extract, Acer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Codium Tomentosum Extract, Nelumbium Speciosum (Nelumbo Nucifera) Flower Extract, Nymphaea Alba (Water Lily) Root Extract, Bambusa Vulgaris (Bamboo) Leaf/Stem Extract, Ascorbic Acid, Methylparaben, Methylchloroisothiazolinone, Potassium Sorbate, Methylisothiazolinone, Parfum (Fragrance), Benzyl Alcohol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, CI 77007 (Ultramarines), CI 42090 (FD&C Blue No.1), Caramel, CI 60730 (Ext. D&C Violet No.2).



Moja opinia: 

Standardowa tubka o pojemności 75 ml, zamykana na klik. Zapach dość sztuczny, nie przypadł mi do gustu. Ziarenka zawarte w produkcie są delikatne i w sposób niepodrażniający usuwają martwy naskórek. Moja skóra nie jest zaczerwieniona po aplikacji. Nie zaobserwowałam również przesuszenia, choć mam cerę mieszaną ze skłonnością do przesuszania. Skóra po oczyszczeniu peelingiem jest miękka i wygładzona. Ze względu na zapach raczej nie kupię go ponownie.


Dostępny w Rossmannie, koszt około 15,00 zł.




4 komentarze:

  1. Ja z lirene bardzo lubiłam używać i przeszłam przez kilka tubek, ale peelingu gruboziarnistego, on był chyba w różowej albo fioletowej tubce (nie jestem pewna czy jeszcze jest w ofercie) jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam kosmetyków Lirene ale mam chęć na parę, jeśli chodzi o peelingi to najlepsze są własnej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba od peelingów oczekuję więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że to naprawdę idealna propozycja.
    Super! Oby takich peelingów jak najwięcej.
    Drobnoziarnisty z solą morską - musi być fajny.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.