piątek, 8 września 2017

Yankee Candle - Riviera Escape

Hej :)

Zapraszam Was na kolejny post o woskach Yankee Candle.




Opis na stronie: 

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu delikatnej bryzy morskiej połączonej z aromatem śródziemnomorskich kwiatów oraz niewielkim dodatkiem ambry.


Moja opinia:

Wosk kojarzy mi się z innym produktem Yankee Candle, o nazwie Turquoise Sky. Jest to zapach nieoczywisty, kwiatowy, przełamany morską nutą. Jest świeży, elegancki i męski. Na sucho pachnie delikatnie, natomiast po odpaleniu nabiera na intensywności. Mi to nie przeszkadza. Fajny zapach na lato :)



6 komentarzy:

  1. Po prostu jedna z moich ulubionych marek świeczek i wosków.
    Mogę sobie tylko wyobrazić jak pachnie ten wosk.
    Pozdrowieńka przedweekendowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem bardzo ciekawa zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo ciekawa zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko mi sobie wyobrazić ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym powąchała :D Niewiele jest zapachów świeć które mi się nie podobają dlatego chętnie zawsze je wącham :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam i bardzo lubię ten zapach, idealny na ciepłe, wiosenne poranki ;)

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.