poniedziałek, 18 września 2017

AVON zamówienie - katalog 11 2017

Hej :)

Postanowiłam wprowadzić nową serię na mojego bloga, czyli zamówienia z poszczególnych katalogów. Z racji tego, że lubię niektóre produkty firmy Avon, chciałabym na bieżąco się z Wami dzielić moimi nowościami, jak i ulubieńcami.



 


1. Avon Nutra Effects - ujędrniający balsam do ciała /cena: 11,99 zł/

Niestety nie przypadł mi do gustu zapach. Zobaczymy jak będzie spisze się w dalszych testach.



2. Far Away Infinity /cena: 34,99 zł/

Nuty zapachowe to: aksamitka, indyjski jaśmin i wanilia. Zapach przypadł mi do gustu.
Jest świetny na jesień - ciepły i niesamowicie kobiecy.



3. Skin So Soft - rozświetlający olejek opalający w sprayu /cena: 9,99 zł/

Po rozpyleniu od razu czuć sporą ilość alkoholu, po chwili zapach staje się delikatny, mydlany. Olejek nie jest tłusty.



4. Clearskin - oczyszczający tonik przeciw wągrom /cena: 9,99 zł/

Mój ulubiony produkt. Stosuję go dwa razy w tygodniu na nos, czoło i brodę.

5.  Anew - krem wyrównujący przebarwienia /cena FOCUS: 19,99 zł/

Jeszcze nie próbowałam. Lubię kremy z serii Anew.


6. Avon Simply Delicate /cena - 4,99 zł/

Płyn do higieny był w świetnej promocji, więc żal było nie zamówić.


Napiszcie, czy taka forma Wam się podoba?



5 komentarzy:

  1. Fajna forma, jestem za :) a ten olejek rozświetlający na wakacje w ciepłe kraje lub na następny sezon pewnie najlepiej się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nic nie zamawiałam z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Avon ostatnio dla mnie nie istnieje.
    Nie mam kontaktu z konsultantką ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Avonu już całe wieki nie miałam żadnego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Avonu lubię tylko zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.