poniedziałek, 27 lipca 2015

Nowości z katalogu 10 Avon

Hej :)

Na początku poprzedniego tygodnia przyszła dla mnie paczuszka z Avonu. Zamówiłam kilka nowości.





1. Aqua - Woda toaletowa, kategoria kwiatowo - wodno - piżmowa. Cena 29,99 zł

2. Anew Clean - Mleczko oczyszczające & maseczka do skóry normalnej i suchej. Cena 13,00 zł

3. Planet Spa - Rozświetlająca maseczka do twarzy z pyłem perłowym i algami. Cena 8,49 zł



4. Advance Techniques - Spray 24 godzinna objętość do włosów cienkich i delikatnych -
   Cena: 8,49 zł

5. Senses żel pod prysznic Indian Rituals. Cena 3,99 zł

6. Senses żel pod prysznic Oriental Sanctuary. Cena 3,99 zł




7.  Advance Techniques - Upiększająca maska do włosów BB. Cena 11,89 zł



8. Kuracja do paznokci 5 w 1. Cena 10,19 zł

9. ColorTrend lakier do paznocki Pout. Cena 5,94 zł





10. Bransoletka Helga. Cena 25,49 zł



Dajcie znać czy zamawiałyście coś w katalogu 10 :)

18 komentarzy:

  1. Jeszcze nie zrobiłam zamówienia :)u mnie ten spray 24h w ogóle się nie sprawdził :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj pryskałam nim włosy i zdawało mi się, że mam ich więcej. Zobaczę co będzie z nim dalej ;)

      Usuń
  2. piękna bransoletka :) nic nie zamawiałam..

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier z ColorTrend ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciach też fajnie wygląda :) Niedługo zrobię o nim wpis.

      Usuń
  4. Świetna ta bransoletka! Taka wakacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tej kuracji do paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  6. też skusiłam się na maskę BB do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te maski z Planet Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kupuję produktów Avon.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten perfum ma śliczny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja z Avonu nie zamawiałam już wieki iście!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale tego nakupowałaś ja za avonem nie przepadam i nic nie kupuję :) a bransoletka kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak mi się buteleczka Aqua podobała, niestety zapach już nie....dobrze, że wzięłam próbkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super bransoletka. Katalogu wieki już nie miałam. Ciekawi mnie woda i maseczka Planet Spa:)

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.