środa, 30 sierpnia 2017

Yankee Candle - Coastal Living

Hej Kochani :)

Dzisiaj zapraszam Was na kolejny post o produkcie firmy Yankee Candle.





Opis na stronie:

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o intrygującej słodko-słonej mieszance zapachu nadbrzeżnych kwiatów z ciepłą oceaniczną bryzą.



Moja opinia:

Coastal Living to wosk z kolekcji wiosennej. Jest rześki, ciepły - jak świeże pranie, suszone w promieniach słońca. Nie jest w żaden sposób nachalny. Idealny na letnie wieczory. Wosk przypadł mi do gustu.



4 komentarze:

  1. Mi zapach tego krążka odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten zapach - mam go w dużej świecy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są woski od Yankee Candle!
    Bardzo je lubię i takie ciekawe zapachy chętnie kupuję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.