środa, 23 sierpnia 2017

Yankee Candle Cuban Mojito

Hej :)

Dzisiaj zapraszam Was na recenzję kolejnego wosku z kolekcji Q2 2017 Viva Havana.






Opis na stronie:

Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu limonki, cukru trzcinowego i mięty.



Moja opinia:

Wosk na sucho przypomina mi słodko kwaśne cukierki z dzieciństwa, ale nie pamiętam dokładnie jakie to były. Pamiętam tylko, że po dwóch takich cukierkach bolał cały język. Tak samo jest z tym woskiem. Jak go wącham na sucho, aż mnie ciarki przechodzą na samą myśl ;) Wyczuwalna jest limonka i duża ilość cukru. Po dłuższej chwili od odpalenia wosk traci na intensywności. Zapach równomiernie rozchodzi się po pomieszczeniu. Nie jest drażniący, ani mdły.

Znacie ten wosk? Jaka jest Wasza o nim opinia?



3 komentarze:

  1. nie znam go, ale powoli już przymierzam się do jesiennych i zimowych zapachów.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że naprawdę bardzo mi się podobają takie świeże zapachy.
    Lubię YC.
    Dlatego zawsze chętnie ich woski kupuję.
    Super wariant.
    Pozdrowionka serdeczne :)


    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.