czwartek, 24 sierpnia 2017

Avon Nutra Effects - aksamitny krem nawilżający z ziarnami Chia

Hej :)

Dzisiaj będzie kilka słów o balsamie z firmy Avon.






Opis na stronie:

 Aksamitny krem nawilżający do twarzy, ciała i rąk z ekstraktem z nasion chia

  •     48-godzinne nawilżenie*
  •     Kwasy Omega 3
  •     wzmocnienie bariery ochronnej skóry
  •     zawiera witaminy i minerały

Jak działa:

Bogata, lecz szybko wchłaniająca się formuła zapewnia prawdziwą przyjemność stosowania - nawilża skórę do 48 godzin*, nie pozostawiając tłustej warstwy.

* na podstawie 6-dniowego badania z udziałem 21 osób






Moja opinia:

Balsam o pojemności 200 ml zamknięty w wygodnym i odkręcanym pojemniczku. Przyjemna dla oka i stonowana szata graficzna. Jak dla mnie bomba. Ładnie prezentuje się w łazience, albo na toaletce. Zapach jest bardzo delikatny i świeży. Nie wpłynie negatywnie na stosowanie perfum o innym zapachu. Konsystencja jest lekka i kremowa. Balsam dobrze rozprowadza się po skórze, w ekspresowym tempie się wchłania i nie pozostawia po sobie filmu. W pewnym stopniu po nałożeniu odczuwam orzeźwienie i ulgę np. w ciepłych dniach. Krem stosuję tylko na ciało. Jestem na tak.



3 komentarze:

  1. moja mama miała chyba próbkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jego składu, choć do ich produktów mam jakoś uprzedzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat jestem ostatnio nasycona jeśli chodzi o kremy tego typu.
    To jednak wygląda tak fajnie, że i tak bym się skusiła.
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.