piątek, 6 marca 2015

Balsam do ust Nivea Coconut + moja pielęgnacja ust

Witajcie :)
Z początkiem stycznia kupiłam balsam do pielęgnacji ust o moim ulubionym zapachu kokosa.
Chcecie wiedzieć co o nim sądzę, to zapraszam dalej :)



Opis na stronie producenta:

NIVEA® coconut balsam do ust. Wzbogacona o masło shea i olejek migdałowy formuła balsamu do ust NIVEA z HYDRA IQ, zapewnia intensywne nawilżenie i długotrwałą pielęgnację. Kojąca formuła balsamu coconut łagodzi suche usta i zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia dla niezwykle miękkich ust.

Produkt przebadany dermatologicznie.

Rekomendowana cena detaliczna 9,49zł


Pielęgnacja ust jest bardzo ważna, zwłaszcza w okresie zimowym. Wiatr, mróz, promienie słoneczne negatywnie wpływają na ich stan. W dalszej części przeczytacie jak ja dbam o moje usta.


Gdy mam więcej czasu, staram się wykonać masaż szczoteczką do zębów. Taki zabieg pomoże nam poprawić ukrwienie ust. Następnym etapem, który stosuje raz na tydzień jest peeling. Do pomocy stosuję zwykły cukier z małą ilością miodu.
Do nawilżenia używam przeważnie zwykłych szminek ochronnych.
Natomiast rano przed nałożeniem makijażu i wieczorem po kąpieli nakładam balsam.


Moja opinia o balsamie z Nivei:

Produkt zamknięty jest w małej, okrągłej puszce. Konsystencja jest zbita w kolorze białym, a po aplikacji zmienia się w przezroczystą. Zapach bardzo przyjemny. Balsam dobrze rozprowadza się po ustach. Ja nakładam go palcem. Nie jest to higieniczne, dlatego używam go tylko w domu.
Usta są miękkie, dobrze nawilżone. Produkt jest bardzo wydajny.


Skład:


Do wyboru mamy różne opcje zapachowe. Chętnie wypróbowałabym jeszcze wersję jagodową.

Ja jestem na TAK!


A Wy jakie produkty polecacie do pielęgnacji ust?












6 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam te kulki z Oriflame i pomadki ochronne z Balea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miodzik z Oriflame miała moja siostra i też bardzo go polubiła :)

      Usuń
  2. A jak z zapachem? Prawdziwy kokos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest bardzo delikatny, ale wyczuwam w nim kokosa. Na pewno nie jest to zapach chemiczny, z czego się bardzo cieszę.

      Usuń
  3. Generalnie nie używam pielęgnacyjnych produktów do ust, ale przypadł mi do gustu balsam Vedary z shiny boxa :)

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.