poniedziałek, 1 lutego 2016

Mix zdjęć z instagrama cz. 3

Hej Kochane :)

Dzisiaj zapraszam Was na podsumowanie z ostatnich miesięcy w zdjęciach.





Odżywka z Eveline uratowała moje paznokcie. Po dwóch tygodniach stosowania stały się twardsze, mocniejsze i zdrowsze. Po odstawieniu dalej są w dobrej kondycji :)


Od czasu do czasu robię dla siebie i rodziny koktajle. Ostatnio łączę banana, pomarańczę, mleko i doprawiam cynamonem. Pychotka...


Nie jestem wielką maniaczką czekolady, ale ta jagodowa podbiła moje kubki smakowe :)


Jedzonko na mieście przy okazji załatwiania spraw urzędowych :)


Uwielbiam świeczki! Ta pachniała cudownie ;)


Jestem wiecznym zmarzluchem. Swetry są moim zimowym niezbędnikiem.


Jak byłam dzieckiem, zawsze dostawałam na mikołaja kalendarz adwentowy. 
Teraz co roku sama sobie kupuję.

Paznokcie :)


W listopadzie pojawił się nowy członek rodziny. Nero ma 5 lat i utracił poprzedniego właściciela. Jest cudowny i nie odstępuje nas na krok.


Kubeczek kupiłam w Tkmaxie za 20 złotych. Ciągle z niego korzystam :)


Kilka nowości z Edbeauty i Mintishop :)


Uwielbiam magię Świąt Bożego Narodzenia.
 Żywa choinka z naszego ogrodu trzyma się do dnia dzisiejszego.

Grudniowe prezenty :)


W poszukiwaniu śniegu, wybraliśmy się na jednodniowy wyjazd do Zakopanego. 
Odbyliśmy spacer Doliną Chochołowską, a później obiad na Krupówkach. 
Podczas tej podróży odpoczęliśmy psychicznie, pomimo fizycznego wysiłku :)


Zapraszam Was serdecznie na mojego Instagrama.
























5 komentarzy:

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.