niedziela, 28 lutego 2016

I love... Raspberry & Blackberry - płyn do kąpieli

Witajcie Kochani :)

Będąc w UK, zaciekawiły mnie produkty I love. Miałam z tej serii peeling do ciała o zapachu kokosa, który całkowicie mi się nie spodobał. Dzisiaj podzielę się z Wami opinią o malinowo - jagodowym płynie do kąpieli z tej firmy.






Płyn został kupiony w Primarku za świetną cenę 1 funta. Pojemność opakowania to 250 ml.




Płyn w kolorze soczystych malin o bardzo gęstej konsystencji. Po zmieszaniu z wodą, w łazience unosi się delikatna i słodka woń malin połączonych z jagodami. Bardzo lubię kąpiele z dużą ilością piany i ten produkt ją robi. Używając jako żel pod prysznic, dobrze myje ciało i go nie przesusza. Pozostawia lekką mgiełkę zapachu na skórze.




Jeśli macie dostęp do kosmetyków w Wielkiej Brytanii, to polecam tę wersję zapachową.





8 komentarzy:

  1. Niestety ja nie mam dostępu do brytyjskich kosmetyków, a szkoda, bo z miłą chęcią bym wypróbowała ten produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam balsam oraz żel bananowy i byłam bardzo zadowolona, a do tego zapachy cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach zdecydowanie w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie mam dostępu do primarku

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No niestety nie mam dostępu do kosmetyków z UK, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych kosmetyków, ale za to kocham takie zapachy. Tą wonią malin w łazience to kusisz, ale nie mam dostępu do kosmetyków z Wlk Bryt :( Pozostaje mi tylko sobie ten zapach wyobrazić póki co :) Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te zele do kapieli. Mozna je czasem dostac w Douglasie w Polsce, pobowalam jagodowy i truskawkowy i chyba jeszcze o zapachu vaniliowym - wszystkie zapachy boskie.

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.