środa, 3 lutego 2016

Projekt denko - styczeń 2016

Hej :)

Zapraszam na kolejną porcję zdenkowanych produktów.






Kupię ponownie
Może kupię ponownie
Nie kupię ponownie



 AVON Nutra Effects matująco - odświeżający tonik
Sprawdził się wyjątkowo dobrze. Nie przesuszał mojej skóry, fajnie ją odświeżał. 

GREEN PHARMACY Płyn micelarny 3 w 1 Owies
Recenzję znajdziecie w tym miejscu. Ten płyn u mnie się nie sprawdził. 
Skóra nie była do końca oczyszczona. Źle radził sobie z tuszem. 




AVON Płyn do kąpieli Chocolate & Orange
Straszny bubel. Zapach w butelce ładny, ale po wymieszaniu z wodą śmierdział niemiłosiernie. 

AVON Senses Winter Dreamland 
Pisałam o nim tutaj. W tym przypadku również zapach mi nie odpowiadał. 



AVON Naturals Szampon wzmacniający Czarna Rzepa i Cedr
Zapach przypadł mi do gustu, działanie już gorzej. Czasami tworzył siano na głowie.  



NATURA SIBERICA Loves Estonia krem nawilżający na dzień
 Pisałam o nim tutaj. Bardzo lekka konsystencja. Krem szybko się wchłaniał i delikatnie nawilżał. 

PRÓBKI Yves Rocher i Vichy




LINDA Kremowe mydło w płynie Korzenna Pomarańcza
Pachniało przyjemnie i nie przesuszało rąk. 

BEBEAUTY Zmywacz do paznokci
Szybko usuwał lakier, nawet ten brokatowy.  



COLLECTION Clear Brow Mascara
Była w zestawie razem z paletką cieni do brwi. Używałam jej z samego początku. 
Później miałam duży problem z jej odkręceniem. Leci do kosza.  

NEON FLUO Lakier do paznokci 
Śliczny kolor. Latem namiętnie go używałam. Fajny lakier za małe pieniądze. 



YANKEE CANDLE Serengeti Sunset 
Obłędny zapach męskich perfum. Pierwszy raz odpaliłam go, gdy do mojego męża przyszedł kolega. Cały czas myślałam, że to znajomy tak się wypachnił ;)


I to już wszystkie puste opakowanie. Dajcie znać czy coś znacie :)


 

12 komentarzy:

  1. U mnie ten wosk również zdobył serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam męskie zapachy, muszę zdobyć ten wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię płyny do kąpieli z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie miałam nic z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Seria Nutra Effects z Avon jest naprawdę bardzo fajna !
    miałam kremy , toniki i wszystko na duży +
    natomiast ten żel z Avonu DREAMLAND - dla mnie również zapach nie do przejścia...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam zamiar zakupić ten płyn do kąpieli od Avon, ale jak śmierdział to nie skorzytam z niego :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. aktualnie używam zmywacza z biedry, ale mam wrażenie, że masakruje moją płytkę, więc parę dni temu capnęłam rossmanowy w promocji :) z tego jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. wlasnie koncze zel pod prysznic z avonu co Ty pokazalas i zgodze sie do zapachu,ze jest dosc specyficzny :D ale przyzwyczailam sie do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszło Ci dużo lepiej niż mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie jestem zadowolona z tego micela Green Pharmacy

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ren micel Green Pharmacy się sprawdza. Kupuje go i używam w Polsce jak jadę do rodziców :)

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.