wtorek, 9 stycznia 2018

Yankee Candle - Coconut & Vanilla Bean

Witajcie :)

Dzisiaj zapraszam Was na moją opinię zapachu świecy Yankee Candle. Jeśli śledzicie mojego bloga zauważyliście zapewne, że zapach kokosa jest moim ulubionym. Nic więc dziwnego, że skusiłam się na zakup dużej świecy o wdzięcznej nazwie Coconut & Vanilla Bean. Słoik kupiłam na stronie Pachnąca Wanna.




Opis na stronie:

Kremowy i soczysty ... czysty kokos i ciepła wanilia tworzą  smak rajskiej wyspy.
Nuty zapachowe:

Podstawa: Nuty owocowe, Truskawka, Ananas
Nuty serca: Kokos, Fiołek, Goździk
Baza: Wanilia, Ambra, Piżmo
Moja opinia:
Jest to świeca z rynku amerykańskiego, niedostępna w regularnej sprzedaży. Urzekła mnie etykieta. Czysty, świeży kokos na tle rozgrzanego piasku. Jak pachnie? Przypomina mi bardzo inną świeczkę o nazwie Black Coconut.

Coconut & Vanilla Bean to typowy zapach kokosa połączony z nutą wanilii. Jest bardzo słodki i otulający. To lżejsza wersja niż Black Coconut. 

Świeca jest bardzo wydajna i czuć ją w całym domu. Nie jest drażniąca, nie wywołuje bólu głowy. 


3 komentarze:

  1. Uwielbiam zapach kokosu <3 musi pachnieć cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy taki słoiczek starcza na długo? Jestem bardzo ciekawa bo do tej pory kupowałam od nich tylko małe woski :)

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.