niedziela, 14 stycznia 2018

Nowości - grudzień 2017 | RITUALS, CLINIQUE, AVON, ANOVIA |

Hej :)

Dzisiaj zapraszam Was na moje grudniowe nowości :)





1. RITUALS zestaw

W skład wchodzą cztery kosmetyki o zapachu słodkiej pomarańczy i cedru. W zestawie możemy znaleźć piankę pod prysznic Happy Buddha 50 ml, olejek pod prysznic Fortune Oil 75 ml, peeling do ciała Fortune Scrub 70 ml, balsam do ciała Touch of Happiness 70 ml. Cały komplet zamówiłam za 99,00 zł na stronie sephora.pl.
Muszę się przyznać, że jeszcze nie używałam, ale zapach jest obiecujący.




2. ANOVIA szampon i odżywka

Pakiet otrzymałam w prezencie. Podoba mi się opakowanie i ananasowy zapach. Już niedługo zacznę je testować.



3. CLINIQUE krem i olejek

To mój prezent mikołajkowy od męża. Oba produkty są w fazie testów.




4. AVON Life

Długo zastanawiałam się nad kupnem tej wody, ale teraz nie żałuję. Niebawem pojawi się o niej oddzielny post. Koszt to około 40,00 zł.

7 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tej perfumki.<3

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw rituals wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pałam sympatią do kosmetyków Avon, ale zapachowe ich produkty chciałabym poznać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na wpis o tej wodzie z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko bym Ci podkradła ... hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe kosmetyki,a najbardziej zainteresował mnie Clinique.Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anovia mnie zaciekawiła bo uwielbiam ananasowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.