wtorek, 7 kwietnia 2015

Paleta cieni Makeup Revolution Iconic 2

Witajcie Kochani :)

Jak się czujecie po świętach? Brzuszki pełne? U mnie tak!
Teściowa zrobiła moją ulubioną sałatkę śledziową, tort orzechowy i niestety nie dało się przejść koło nich obojętnie ;)

Dzisiejszy post będzie o osławionej paletce Iconic 2, z Makeup Revolution.
Swój egzemplarz kupiłam w stacjonarnej drogerii Pigment, która znajduję się w Krakowie na ulicy Długiej. Jest jeszcze jedna na Bieżanowie. Ostatnio próbowałam ją znaleźć, ale mi się nie udało. Jeśli znacie jej położenie dajcie znać :) 


Dużym udogodnieniem dla mnie było to, że mogłam posprawdzać kolory na sobie. Ze wszystkich dostępnym paletek wybrałam właśnie tę, która przede wszystkim wpasowuje się w mój gust kolorystyczny.



12 odcieni znajduje się w czarnej kasetce z przezroczystym okienkiem do podglądu. W środku opakowania brakuje lusterka, znajdziemy natomiast długi aplikator zakończony dwoma pacynkami.


Odcienie od lewej:


1. jasny beż, matowy

2. jasny złoty, metaliczny

3. jasny beż, metaliczny

4. jasna miedź, metaliczny

5. jasny brąz (kawa z mlekiem), matowy

6. brąz z lekkim złotym połyskiem, metaliczny

7. brąz, metaliczny

8. szary, metaliczny

9. beż z domieszką szarości, metaliczny

10. brąz z miedzianym połyskiem, metaliczny

11. ciemny brąz, metaliczny

12. czarny, matowy




Mam nadzieję, że dobrze widać :)

Z paletki jestem bardzo zadowolona. Pigmentacja jest naprawdę dobra. Może zdjęcia do końca nie oddają ich intensywności, ale możecie uwierzyć mi na słowo. Łatwo się je aplikuje, troszkę się osypują, zwłaszcza te metaliczne. Można nią wykonać całkiem fajne makijaże dzienne lub wieczorowe. 

Na korzyść produktu przemawia również cena. Za 12 cieni płacimy około 20,00 zł.



Znacie te paletki? Jaka jest Wasza ulubiona? A może polecacie jakieś inne cienie?







20 komentarzy:

  1. nie miałam okazji jej wyprobowac, ale slyszalam o niej wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam urban decay naked 2 dlatego zdecydowałam się na zakup iconic 1. Cienie dość dobrej jakości tylko opakowanie kiepskie :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam urban decay naked 2 dlatego zdecydowałam się na zakup iconic 1. Cienie dość dobrej jakości tylko opakowanie kiepskie :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam urban decay naked 2 dlatego zdecydowałam się na zakup iconic 1. Cienie dość dobrej jakości tylko opakowanie kiepskie :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chciałam kupić paletki z MUR ale iconic 3 i inna której nazwy nie pamiętam. Fajnie, że w Krakowie można ją dostać, ktoś coś wie, czy we Wrocławiu jest drogeria, która ma je w sprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogeria Jasmin, Piłsudskiego, koło dworca PKP

      Usuń
  6. Ja właśnie nie mogę się zdecydować między Iconic 2 a Iconic 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również chciałam się skusić. Opamiętałam się jednak - zbiory mam spore więc chwilowo stop z kolorówką;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne mają kolory, w moim stylu :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo kusząca ta paletka :) i w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze będę polecać cienie z Inglota i paletkę Naturally Yours, której jakość jest naprawdę genialna.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ostatnio zastanawialam sie czy kupic te palete czy zoeve- wybralam te druga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest, sama muszę w końcu ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, są na prawdę tanie :) I wyglądają całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A jej nigdzie nie mogę dostać stacjonarnie :-( Będę musiała zamówić przez Internet.

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie przymierzam się do zakupu tej paletki, jak z trwałością cieni? Osypują się? Dobrze się je blenduje? Kolorki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.