czwartek, 30 października 2014

Avon - Woda toaletowa Summer White Sunset

Zapachy Avonu mają swoich zwolenników i przeciwników. Ja w ich ofercie znalazłam swoje perełki. Jedną z nich jest woda toaletowa Summer White Sunset. 




Opis producenta:
Ciepła, relaksująca niczym subtelne promienie zachodzącego słońca mieszanka różowego pieprzu, kwiatu lotosu i kremowego drewna brzozy. kategoria: kwiatowo-orientalna.

Moja opinia:
Zapach jest lekki, świeży i ciepły. Idealny na letnie, jak i zimowe dni. Woda utrzymuję się na ciele około 8 godzin. 

Pojemność: 50 ml
Koszt 19,99 zł. 

To już mój drugi flakon. 
Gorąco polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.