niedziela, 2 listopada 2014

Projekt denko - październik 2014

Kolejny miesiąc za nami. W październiku zużyłam bardzo niewiele produktów.





1. Avon Senses Mood Therapy Energising 250 ml - żel pod prysznic mojego męża. 
Jego zdaniem: Konsystencja żelowa, bardzo wydajny, dobrze się pieni i zapach fajny - mocno cytrusowy. Na pewno za jakiś czas wróci do niego.





2. Avon Incandessence Balsam do Ciała 150 ml - bardzo lekka konsystencja, przyjemny zapach. Balsam szybko się wchłania. Może kupię ponownie.


3.  Avon Płyn do kąpieli o zapachu mandarynki i jaśminu 1000 ml - Bardzo lubię wszelkie produkty do kąpieli. Nałogowo kupuję płyny z Avonu. Ładnie pachną, tworzą pianę, nie wysuszają skóry. Kupię ponownie.


4. Avon Mgiełka do ciała Naturals Morela i masło Shea 100 ml - Zapach nie przypadł mi do gustu. Nie kupię ponownie. 





5. Garnier Czysta Skóra Activ - miał za zadanie usuwać martwy naskórek i dokładnie oczyszczać za pomocą szczoteczki.
Cera faktycznie była oczyszczona. Nie zauważyłam poprawy z zaskórnikami. Produkt wysuszał moją skórę. Zapach ciężki. Nie kupię ponownie. 


6. Próbki 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.