niedziela, 30 listopada 2014

Listopadowe nowości Avon - katalog 16

Hej :)
W tym miesiącu zakupów kosmetycznych było jak na lekarstwo :)
Przy okazji składania zamówienia, wybrałam dla siebie tylko 4 produkty.




1. Urocze płyny do kąpieli.

 Pani Bałwankowa o zapachu pomarańczy i żurawiny.
 Zapach obłędny. Kojarzy mi się z piernikami, suszonymi pomarańczami, cynamonem.




Pan Bałwanek o zapachu zimowego jabłuszka.
Zapach pieczonych jabłek z nutką cynamonu.


Pojemność 250 ml, cena w promocji 6,99 zł


2. Balsam do ust "Słodki błysk" Peachy Sheen
Balsam pachnie słodko i dobrze nabłyszcza usta.


Cena w promocji: 4,99 zł


3. Nowością katalogu są kredki 2 w 1, z serii Color Trend do oczu i ust. W ofercie znajdują się 4 kredki i 8 kolorów. Ja wybrałam wersję Nude - Warm Brown. 











Cena w promocji: 8,99 zł


1 komentarz:

  1. Dziękuję! Kredka naprawdę warta uwagi. Jest miękka i wygodna w użyciu.

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.