niedziela, 19 października 2014

Miss Sporty - Mascara Pump Up Booster

Najważniejszym kosmetykiem kolorowym w mojej kosmetyczce jest tusz. Nie wyobrażam sobie wyjścia z domu bez pomalowanych rzęs. Do tej pory używałam maskar z Avonu i Rimmela.
Będąc na zakupach w Rossmanie, zakupiłam ten o to tusz.

Szczoteczka jest dość gruba i wygięta, co ma umożliwić maksymalne podkręcenie i pogrubienie. Pracuje się nią całkiem dobrze, nie ma problemu z upaćkaniem się przy nakładaniu. 
Świetnie rozczesuje i podkręca rzęsy. Nie zauważyłam natomiast pogrubienia. 








Tusz trzyma się na oku cały dzień. Nie osypuje się, nie rozmazuje. Łatwo się zmywa przy demakijażu. 

Koszt około 13,00 zł. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.