niedziela, 21 września 2014

Neonowe paznokietki



W Hebe kupiłam lakier Salon Perfect o przepięknym neonowym kolorze. Strasznie długo szukałam takiego odcienia, a gdy znalazłam to uśmiech nie schodził z ust :) Prędko pobiegłam do domu, zmyć stary lakier i nałożyć nowy nabytek. I tu przychodzi rozczarowanie. Pędzelek jest bardzo wąski, przez co źle nakłada się lakier, który w istocie jest bardzo rzadki. Nie nałożyłam ani bazy ani top coatu. Po zrobieniu zdjęć wróciłam do codziennych obowiązków. Po kilku godzinach lakier zaczął odchodzić po bokach. 












Pojemność: 14 ml
Kolor: 509 Flamingo Flair
Cena: 15,99 zł
Krycie: 3-4 warstwy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.