sobota, 18 lutego 2017

Yankee Candle Honey Clementine

Witajcie Kochani :)

Dzisiaj zapraszam Was na pachnący post.






Opis na stronie:

Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu słodkiego miodu z cytrusową rozkoszą odświeżającej pomarańczy.


Wosk na sucho pachnie cytrusami z nutką słodyczy. Przypomina mi odświeżacz do łazienek albo jakiś płyn do podłóg. Jak dla mnie ten zapach jest sztuczny. Po odpaleniu nabiera na intensywności. Nie kupię ponownie ponieważ nie przypadł mi do gustu.


4 komentarze:

  1. Odświeżacz do łazienek? Yyy... to chyba jednak podziękuję. Szkoda, bo zapowiadał się według mnie o niebo lepiej :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, tak niestety jest z cytrusami, że nie zawsze pachną jak nam się wydaje tylko toaletowo ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam cytrusowe zapachy, jednak wszelkie chemiczne aromaty pachną toaletowo.

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.