środa, 5 października 2016

Barwa szampon żurawinowy z kompleksem witamin

Witajcie Kochani.

Od trzech dni pogoda nas nie rozpieszcza. Jest zimno i ciągle pada deszcz, który doprowadza mnie do rozpaczy. Strasznie nie lubię takiej pogody, no ale cóż - trzeba jakoś przetrwać.
Dzisiaj natomiast chciałam podzielić się z Wami moją opinią o jednym z produktów do włosów, który ostatnio stosuję.






Szampon żurawinowy z kompleksem witamin firmy Barwa 

Ma za zadanie zwiększyć objętość, zapewnić puszystość oraz zdrowy i lśniący wygląd. Na etykiecie możemy przeczytać, że szampon ma neutralne pH dla skóry oraz nie posiada silikonów.




Produkt przeznaczony jest do włosów przetłuszczających się, które straciły swoją objętość.




Szampon mieści się w prostej 300 ml buteleczce. Zapach jest przyjemny, lekko owocowy z nutką kwasowości. Produkt bardzo dobrze się pieni oraz szybko się spłukuję z włosów.

Moje włosy są długie i rozjaśnione. Po umyciu tym szamponem niezbędne jest nałożenie dobrej odżywki. Inaczej nie jestem w stanie rozczesać włosów, bo są strasznie skołtunione i suche jak siano. Po nałożeniu odżywki efekt jest mniejszy. Mam i tak duży problem z rozczesaniem.

Co do zapewnień producenta, to nie zauważyłam zwiększonej objętości. Owszem włosy są lśniące, ale chyba zawdzięczam to odżywce.

Podsumowując polecam ten szampon dla samego wypróbowania. Produkt jest tani. Kosztuje około 3-4 zł.

5 komentarzy:

  1. Moje włosy bardzo się plączą, więc raczej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten szampon i jakoś mnie nie przekonał, również nie zauważyłam zwiększenia obiętości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że widocznie nie zwiększa objętości. Jednak żurawinowe produkty bardzo lubię. Naprawdę ma bardzo niską cenę, więc można bez niczego wypróbować, a nawet jak się nie sprawdzi, to nie będzie bardzo szkoda. Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.