piątek, 6 maja 2016

Avon Nutra Effects płyn micelarny

Hej :)

Dzisiaj chciałam Was zaprosić na krótką recenzję płynu micelarnego z firmy Avon.








Opis na opakowaniu:




Skład:




Moja opinia:

Buteleczka o pojemności 200 ml, wyposażona w wygodny i prosty dozownik. Płyn jest bezbarwny, natomiast jego zapach jest dziwny, ale dość szybko się ulatnia.  Moje oczy są wrażliwe, więc miałam wielkie opory, aby używać go do ich demakijażu. Ten produkt jednak zaskoczył mnie pozytywnie. Oczy nie są podrażnione, nie łzawią - tak jak miałam w przypadku innych kosmetyków przeznaczonych do tego celu. Płyn świetnie oczyszcza skórę z makijażu, bardzo dobrze radzi sobie z tuszem i kreskami. Często możemy go nabyć w promocji za około 10 zł.

Moim zdaniem płyn jak najbardziej godny polecenia :)





6 komentarzy:

  1. Cieszę się, że nie podrażnia oczu ponieważ moje są b. wrażliwe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy, mam wrażliwe oczy więc dobrze że nie podrażnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio go zakupiłam. Mam nadzieję, że sprawdzi się u mnie tak jak u Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go jeszcze. Z Avonu rzadko stawiam na pielęgnację. Może szkoda ;) Póki co mam dwa: Bioliq i Garniera dużą butlę ;) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię Avon, trzeba pomyśleć nad jego zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.