piątek, 11 listopada 2016

Yankee Candle Ebony & Oak

Hej :)

Dzisiaj zapraszam na recenzję kolejnego wosku z Yankee Candle.








Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o leśnym zapachu stworzonym z mieszanki drzewnych nut dębu, sosny, hebanu, eukaliptusa i paczuli.


Zapach typowo jesienny. Jest bardzo wyrazisty, ale nie przytłaczający. Na pierwszy węch wyczuwalne są igiełki sosny, w dalszej części wyłania się nuta rześkiego eukaliptusa i paczuli. Po odpaleniu zapach jest mega ciepły, lekko męski. Wosk jak najbardziej trafił w moje gusta.


Jeśli lubicie drzewne nuty w zapachach to polecam spróbować ten wosk ;)

7 komentarzy:

  1. Czeka na mnie w zapasach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo tego zapachu jeszcze nie miałam :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że ten zapach przypadłby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie potrafię sobie wyobrazić, ale jestem ciekawa jak pachnie:) Ostatnio kupuję woski jedynie stacjonarnie, muszę powąchać przed zakupem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam go. Ciężko mi powiedzieć czy bym się do niego przekonała. Woski i świeczki lubię wąchać na żywo ;) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.