piątek, 9 września 2016

Nowości - sierpień 2016

Hej :)

W sierpniu zrobiłam małe zakupy kosmetyczne. Niektóre produkty już używam, więc niedługo będą recenzje. Nie przedłużając zapraszam na wpis.







Na Cocolita.pl  zamówiłam 8 wosków Yankee Candle. Jeszcze ich nie paliłam, ale już wiem, że wszystkie trafiły idealnie w mój gust około 7,00 zł/szt.



Do koszyka trafiły też dwa pilniczki z Semilaca około 4,00 zł/szt. 



W Avonie zamówiłam nowy zapach Cherish the moment - 32,00 zł.  


Skusiłam się również na dwie szminki z serii Moc Blasku, w kolorze Peach Punch i Tangerine Gleam. Każda po 9,60 zł. 



 W Rossmannie dorwałam tonik do twarzy z Evree około 15,00 zł. 


 W koszyku wylądowały saszetki z solą do kąpieli w trzech różnych zapachach:

- Mandarynka i maślanka
- Czas marzeń z olejkiem lawendowym i ekstraktem z wanilii
- Zioła Alpejskie

Jedna saszetka kosztuje około 2,00 zł.


W Biedronce znalazłam świetną mgiełkę do ciała o zapachu zielonej herbaty. Koszt to 15,00 zł.



Sięgnęłam jeszcze po mgiełkę termoochronną do włosów z Mariona - 5,00 zł.


To wszystkie moje zakupy.












8 komentarzy:

  1. Ile wosków :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tonik do twarzy z Evree - właśnie ten gdzieś już widziałam i też się do niego przymierzam. Niech tylko wykończę obecny ;) Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo nowości Ci wpadło.:)
    Udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  4. Poluję na tonik z Evree, maseczki też wyglądają zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sól lawendowa z Isany jest moim ulubieńcem;)

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.