poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Projekt denko - lipiec 2016

Hej :)

Zapraszam na kolejne podsumowanie zużyć.






1. Avon Senses Sparkling - żel pod prysznic

Ta wersja została wycofana jakiś czas temu. Trzymałam ją tylko ze względu na piękny zapach, który w żaden sposób się nie zmienił. Jeśli ten żel powróciłby do sprzedaży, to zaopatrzyłabym się w hektolitry tego produktu :)

2. Shower Foam Strawberry & Raspberry - pianka pod prysznic

Ciekawy zapach. Konsystencja i działanie ok. Pianka pochodzi z Superdrug'a. Jeśli miałabym okazję, to kupiłabym ponownie.

3. Adidas Ice Dive - żel pod prysznic

Świetny, orzeźwiający zapach. Mąż był zadowolony.






4. Joanna - fioletowy szampon

Jest to moje drugie opakowanie i uważam, że to bardzo dobry produkt. Trzeba jedynie stosować go umiarkowanie, aby nie przesuszyć włosów.

5. Avon Planet Spa India Intensity - peeling do ciała

Cudowny orientalny zapach, natomiast działanie bardzo delikatne. Ta seria również została wycofana, w której skład wchodziła jeszcze maseczka do twarzy oraz masło do ciała. Z obu nie byłam zadowolona, ponieważ pozostawiały na skórze pomarańczowe zabarwienie.






6. Ziaja - pasta do twarzy liście mauka

Produkt bardzo dobrze oczyszczał i odświeżał skórę. Po zmyciu pojawiał się efekt mocnego ściągnięcia, ustępował po nawilżeniu skóry kremem.

7. Avon Nutra Effects - matująco - nawilżający żel do twarzy

Po nałożeniu czułam nieprzyjemne ściągnięcie oraz delikatne pieczenie skóry. Nie kupię ponownie.

8. Nivea - antybakteryjny tonik

Przyjemny, świeży zapach. Tonik radził sobie z oczyszczeniem twarzy. Mam kolejne opakowanie.






9. Perfecta Spa - masło do ciała Lody Melba

Pisałam o nim tutaj. Produkt warty uwagi.

10. Rexona Invisible Pure

Był ok. Nie wiem, czy kupię ponownie.







11. Avon Ideal Flawless BB

Na mojej skórze wyglądał bardzo dobrze. Rozświetlał ją, oraz pozostawiał delikatne krycie. Minusem był nieprzyjemny zapach (standardowy przy niektórych podkładach z tej firmy), kiedy podkład się utleniał. Może kupię ponownie.



12. Yankee Candle - Peony

Mogłabym go wąchać i wąchać. Świetny, kwiatowy zapach. Nie przytłaczający, subtelny.



To wszystkie moje puste opakowania. Czas zacząć gromadzić następne pudełko :) Buziaki <3




8 komentarzy:

  1. Ten żel pod prysznic Sparkling z Avonu był naprawdę cudowny, również mam nadzieję że wróci do katalogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne denko, ciekawi mnie zapach wosku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam jedynie to masło do ciała. Zapach słodki, przyjemny. Całkiem fajny produkt. Pozdrowionka cieplutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie piwoniowy wosk - muszę go powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie Rexona w sztyfcie (inna wersja) póki co się nie sprawdza :(
    Pastę z Ziaji uuuwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od lat jestem wierna Rexonie. Niezawodna ochrona za przyzwoitą cenę

    OdpowiedzUsuń
  7. Masło do ciała od Perfecty jest cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze okazji niczego z Twojego denka poznać :)

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.