środa, 7 stycznia 2015

Potrójne cienie do powiek AVON - Neutral Haze

Hej Dziewczynki :)
Dzisiaj post na temat potrójnych cieni z Avonu.
W ofercie możemy znaleźć 6 paletek o lśniących kolorach idealnych na czas karnawału. Ja swoją wybrałam w odcieniu Neutral Haze.



W plastykowym opakowaniu z przezroczystym wieczkiem znajdują się dwa cienie jasne i jeden ciemny.



Najjaśniejszy z nich przeznaczony do wewnętrznych kącików oczu, to perłowa biel. Następnie delikatny perłowy róż i ciemny perłowy brąz.


Pigmentacja jest bardzo dobra. Można stworzyć delikatny lub przeciwnie bardzo wyrazisty makijaż w zależności od nałożonych warstw. Cienie przy aplikacji troszkę się osypują. Trwałością nie grzeszą, jeśli natomiast nałoży się na powieki bazę pod cienie, wytrzymają spokojnie kilka godzin.


Duży minus za cenę.
Aktualny koszt w promocji: 26,99 zł.
Regularny koszt:  36,00 zł.









7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię cieni avonowskich... marna jakość wysoka cena :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te kolory :) ale trochę drogo

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze cieni z Avon :) fajne zestawienie tych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie moje kolory :)
    Ja ostatnio zainwestowałam w 3 paletki Sleeka:)
    Co do ceny - faktycznie, Avon ma dosc "konkretne" ceny jesli chodzi o kosmetyki do makijażu. I wg mnie nie zawsze ta cena idze w parze z jakością :p taaak, raz nacięłam się na cienie z Avonu :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieni z firmy Avon jeszcze nie testowałam:) może wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń

Projekt denko - luty 2018

Hej :) O dziwo w lutym udało mi się zużyć sporo kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszej części.